مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

توهین تتلو با سانسور کمتر بهمراه پاسخ

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۵۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انسانی عجیب که رفتارهای متفاوتی [ با پشت پرده نامعلوم البته در آن زمان ] را از سال 94 از خود نشان داده بود ، اینبار زد به سیم آخر :

میخواستیم عکس توئیت این موجود عجیب الخلقه را با سانسور کمتر پخش کنیم اما دیدیم نمیشود ، خیلی رکیک حرف زده است آنهم درباره خلیفه خدا حسین بن علی (علیه السلام) و بانوی دوعالم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) .

1 : جناب آقای امیر تتلو خوشحالیم که نتوانستید بیش از این تزویر کرده و بالأخره از ریاکاری در جبهه حق منصرف شده و بنا به میل باطنی تان به سمت همانی رفتید که بودید و میخواستید ، یاد این حرف آقای میرسلیم می افتم که در زمان انتخابات و پس از نزدیکی شما به آقای رئیسی و اینکه میگفتند توبه کردید و ... با این مضمون گفت « آخر این توبه کرده بیاید و دفاع کند؟ » اشاره آقای میرسلیم به گذشته افتضاح شما بود ، البته که ما از همان اول این ایراد را به آقای رئیسی گرفتیم و شما را هم قبول نداشتیم اما تا این حد نیز نه ما و نه کس دیگری انتظار نداشت . از ضد انقلاب هم به این شکل توهین بسیار کم شنیده میشود .

2 : تتلو ، منافق یا دشمن ؟ :

امیر حسین مقصودلو با نام مستعار تتلو از خواننده های سبک رپ و پاپ و البته در اوایل کارش ، خواننده زیر زمینی ایرانی است . این فرد سابقه بازداشت را در کارنامه خود دارد و ایضاً کارهای خلاف قانون و شرع ، اما جهش بزرگ او که نشانه اش را در سال 1394 [ با نماینده صلح شدن موزه صلح تهران ] و پس از آن و در سالهای بعد در خواندن ترانه برای مربوط به انرژی هسته ای می بینیم که با کمک نیروهای مسلح اجرا شد . مسئله این فرد اینجاست که پس از چندی یاغی گری ، به یکباره به ظاهر میگوید توبه کار شدم اما ابداً در رفتارهایش توبه ای نمی بینیم بلکه تنها با چند آهنگ گویا خود را توبه کار حساب کرده است !! همچنین در سخنانش نیز تخریب معکوس کاملاً به چشم میخورد ، بعنوان مثال دو مورد آن را در اینجا نقل میکنیم که مصداق تخریب معکوس بود :

... ربنای محمدرضا شجریان تکراری است که منت آن را بر سر مردم گذاشته و او نیز می‌تواند ربنا بخواند1.

گفته فوق مربوط به ایام انتخابات سال 96 است . در اینکه آقای شجریان آدم منحرفی بود شکی نیست ، چه آنکه از ادعای جعلی و سراسر خرافات تقلب در انتخابات 88 حمایت کرده بود که حتی آخوندی نماینده آقای موسوی در شورای نگهبان نیز صراحتاً موضوع تقلب در انتخابات 88 با آن حجمی که متقلبین ادعا میکردند را رد میکند . اما مسئله اینجاست که اینکار و حمله تتلو در نهایت باعث میشود طرفداران آقای شجریان بشوند مخالفان نه تتلو که آقای رئیسی و به طبع برخی دیگر از افراد هم با این رفتار تتلو از آقای رئیسی کمی فاصله بگیرند بخصوص قشر دوستداران موسیقی سنتی که یقینا آقای شجریان را به تتلو ترجیح میداده اند چه طرفدار آقای روحانی بوده و چه نبوده اند اما با اینکار تتلو دود ناراحتی آنها به چشم آقای رئیسی رفت .

خبر گذاری فرارو می نویسد2 :

( امیر تتلو روز گذشته در یادداشت حمایتش از رئیسی نوشت: "من انتخابم آقاى قالیباف بود و با اینکه همه چیزم و حتى پیج اینستامو از دست دادم، هنوزم به نظر ایشون احترام میزارم و رأى بنده با وجود نداشتن اطلاعات کافى "جناب آقاى رئیسى" هستند!"
او با این وجود تاکید کرد که هر کس پیروز انتخابات شود نوکر او خواهد بود و به رای مردم احترام می گذارد. ساعتی بعد از انتشار این پیام، پیامی صوتی منتسب به تتلو منتشر شد که در آن از حسن روحانی در خواست کرده است از رقابت با ابراهیم رئیسی کناره گیری کند. )

به گفته فوق خوب دقت کنید تنها چیزی که جلب توجه میکند قسمت آخر آن است که تتلو از آقای روحانی میخواهد از رقابت کناره گیری کند !! ابتدا تتلو میگوید نوکر هر کسی است که در انتخابات پیروز شود و سپس آنطور سخن میگوید ، گویا این فرد با این کارها تنها میخواسته است که وجهه آقای رئیسی را تخریب کند . فردی که سابقه اعمال خلاف شرع و قانون را دارد وقتی توبه میکند که کاملاً از آن کارها دست بکشد و همچنین وقتی میتوان به وی اعتماد کرد که تمام سابقه چند ساله افتضاحش را پاک کند آنهم نه با خواندن یک ترانه و گفتن اینکه توبه کردم و از این دست سخنان خنده دار ، بلکه با گفتن اینکه از تمام کارهایم توبه کردم و پاک کردن تمام اثرات آنها و ابراز ندامت [ که هیچ گاه تتلو از کارهای خلاف شرعش بطور کامل ابراز ندامت و توبه نکرد ] و سپس به مدت چند سال بطور صد درصد بر خلاف جهت قبلی اش حرکت کردن ، اینها در حالیست که تتلو یک کدام از این ویژگی ها را نداشت .

پانویس ها :

1 : donya-e-eqtesad.com/بخش-سایت-خوان-62/3209475-توهین-تتلو-به-استاد-شجریان-عکس .

2 : fararu.com/fa/news/316070 .

 

3 : درباره هفتاد و دو کبوتر :

کلیپی پخش شد که در آن خیمه ای در عزاداری محرم به آتش کشیده میشود و برخی گفته اند که 72 کبوتر در آن خیمه بوده است ، اما :

الف : این ماجرا مربوط به چهار سال پیش است ، شما الآن به فکرش افتاده اید ؟ .

ب : تعداد دقیق کبوترها هم در کلیپی که از آن پخش شد معلوم نیست .

ج : میگویند در زنجان این اتفاق افتاده است ، اما از کلیپ این نیز معلوم نیست .

د : بعد اعلام شد که این ماجرا گویا سهوی بوده است و اشتباه شخصی بوده که کبوترها را باید از خیمه بیرون می آورده است .

3 : این خطبه را در نهج البلاغه ببینید :

وَاللّهِ لَو اعطیتُ الأَقالیمَ السَّبعَهَ بِما تَحتَ أفلاکِها، عَلى أن أعصِیَ اللّهَ فی نَملَهٍ أسلُبُها جُلبَ شَعیرَهٍ ما فَعَلتُهُ، وإنَّ دُنیاکُم عِندی لِأَهوَنُ مِن وَرَقَهٍ فی فَمِ جَرادَهٍ تَقضَمُها، ما لِعَلِیٍّ ولِنَعیمٍ یَفنى، ولَذَّهٍ لا تَبقى!
به خدا سوگند، اگر هفت اقلیم با آنچه زیر آسمان هاست، به من داده شود که با نافرمانى خدا پوستِ جوى از مورچه اى برُبایم، چنان نخواهم کرد؛ و به درستى که دنیاى شما، نزد من، خوارتر است از برگى در دهان ملخى که آن را مى جَوَد. على را چه کار با نعمتى که فانى گردد و لذّتى که نپاید؟!

(نهج البلاغه: خطبه ۲۲۴، الصراط المستقیم: ج ۱ ص ۱۶۳)

آنوقت سوزاندن کبوتر [ بر فرض عمدی بودنش ] به فرزند این مولای مسلمین ربط دارد که پوست جو هم از مورچه نمی رباید ؟ یا حاصل ندانم کاری برخی است که ربطی به امام حسین (علیه السلام) ندارند؟.

4 : و بازهم می پرسیم که این کبوترها چه ربطی به امام حسین (علیه السلام) داشتند حتی اگر از عمد هم میسوختند ؟ چه ربطی داشتند ؟ مگر قمه زنی ربط دارد که این مقدار مراجع شیعه اعلام برائت کردند از آن که بخواهد این ربط داشته باشد ؟ اسلامی که آزار حیوانات در آن را میتوان گفت حرام است آنوقت سوزاندن آنان درست باشد ؟ اینها چه ربطی به امام حسین (علیه السلام) داشت ؟ .

5 : آقای تتلو شنیده شد که کنسرت شما در ترکیه بدلیل فروخته نشدن بلیط ها [ گویا کمتر از 400 یا 300 بلیط فروخته شده است ] کنسل شده و شما هم مقصر را تهیه کننده دانسته اید ، اگر از عجز و ناتوانی خود عصبانی هستید ، این نیز چه ربطی به آزاده ای دارد که جان و مال و خلاصه هرچه که داشت را در راه عمل به فرمان خدای هستی الله داد ؟ چه ربطی دارد ؟ .

 

البته ممکن است بگویید توئیترش را هک کرده اند و ... ، گویا این توئیت را تتلو حذف کرده است البته خبری از عذر خواهی و توبه نیست ، باید دید امیر تتلو در ادامه با سکوت مهر تأیید میزند بر این توئیت یا میگوید هک کرده بودند و اشتباه شده بوده و ... .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۷

نظرات (۷)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای ***** مادر ب خطا عوضی،***** ب چه حقی ب مسلمانا و امام ما توهین میکنی اشغال مگه امام حسین گفته اتیش بزنین ***** مادر ب خطا **** ** ***** 
پاسخ:
با سلام ؛ توهین در مرام شیعیان علی نیست ، درک میکنم ، تتلو از حد گذراند و به بدترین شکل ممکن سخنان نابجا گفته است که توهین های شما در برابر فحش های رکیک او بسیار ناچیز است ، اما امام حسین (علیه السلام) یک توهین ساده به شمر و عمر بن سعد هم نکرد چه رسد به این بنده خدا.

واقعاازتتلو همچین توهینی به امام حسین علیه السلام بعیدبود من دیگه ازتتلوبدم اومد

مرگ بر تو ای حرومزاده ی کسافت خاک بر سر نجاساتی مثل تو باید هر چه زود تر از روی زمین پاک شن

پاسخ:
با سلام؛ و اما بعد:
توهین کردن درست نیست ولو اینکه در جلویت پست تر از حیوان باشد. اگر سگی به شما پارس کند شما به آن توهین میکنید؟ اگر خوکی در جلوی شما صدا دربیاورد شما سر توهین را برای او باز میکنید؟ خیر، پس به موجودی پست تر از حیوان هم نباید توهین کرد.

بله درست می فرمایید اما حق بدید با این پیام هایی که این شخص داده حق نداریم فقط  حرف دلمون رو بزنیم!!!!

پاسخ:
با سلام دوباره؛ رفتار ائمه (علیهم السلام) را در اینگونه موارد بنگرید، دل و جان ما باید حسینی باشد.

اون دنیا خودت به چوخ میری تتلو خان

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تنها چیزی که میخوام به تتلو بگم 

******* ***

ای بابا شما چه زامبی هایی هستید!! 🤦🏼‍♂️

من خسته ام از جماعت زنده کشه مرده پرست 😶

الان بهتر معنی این بیت رو میفهمم

واقعا که! اگر مشکلتون به فحشه که تو متنتون کم فحش ندادید به تتلو همینطور تو کامنتا

پاسخ:
با سلام؛ و اما بعد:
بنده حقیر در کجای متن توهین کرده ام؟ مستند سخن بگویید.

توهین های کامنتها را نیز پخش نکردم. رفتار جزء را نیز هیچگاه به پای کل نمی نویسند [توهین کردن دو سه نفر].

زنده کش و ... را نیز با سند بیان کنید و تهمت بیجا نزنید. ابراز احساسات شما به این شکل دست کمی از توهین ندارد و نمیدانیم چرا به توهین های کاربران ایراد میگیرید وقتی خودتان ابایی از تهمت زدن و توهین کردن [زامبی] ندارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی