مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

علی علیزاده روزه شک است ؟

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

علی علیزاده نامزد غنچه قوامی ، زنی که مدتی بخاطر فعالیت تبلیغی علیه نظام در زندان بود و ابراز ندامت کرد ، آیا وی را باید صد درصد تأیید کرد؟ علی زکریایی درباره وی میگوید :

https://www.khabarfoori.com/detail/598640

بیان ما :

آقای علی علیزاده نامزد غنچه قوامی بوده است و در حمایت از ایشان سخنانی قابل تأمل را به وکیل این خانم گفته بودند ، در مصاحبه ای که جامعه خبری تحلیلی الف متن آنرا پخش کرده است ، وکیل ایشان میگوید :

تسنیم:غنچه مسائل جاسوسی و ارتباط‌های خاص ندارد؟
نه این طور نبوده است. تمام سوء‌ظن‌هایی که پیش آمد این بود که نامزد غنچه علی علیزاده است که استاد دانشگاه در انگلیس است (با من هم هیچ نسبت و ارتباطی ندارد [ چرا که فامیل وکیل خانم قوامی نیز علیزاده طباطبایی بوده است ] ) و تمام نوشته‌هایش را برای من ایمیل کرد و گفت من استاد دانشگاه هستم و تمام مواضع من، دفاع از مواضع جمهوری اسلامی بوده است. غنچه قوامی فرزند دکتر قوامی است که تمام ۸ سال جنگ را در جبهه بوده و حدود ۸۰۰ جراحی رایگان انجام داده است. پدربزرگش مهندس مشتاقیان معاون آقای آقازاده و کاشف میدان پارس جنوبی است. یک خانواده اصیلی است. رفت انگلیس درس بخواند و چون فهمید که اگر آن‌جا لیسانس بگیرد در ایران نمی‌تواند پروانه وکالت بگیرد، به همین دلیل برای گذراندن آخرین ترم تحصیل به ایران برگشت.
خودش می‌گوید «اگر در فیس‌بوک برخی حرف‌های سیاسی زدم صرفاً برای خوشایند نامزدم بوده است». در این‌که دیگران سوءاستفاده کنند شکی نیست و از من و مقامات و مراجع هم ممکن است سوءاستفاده کنند.

منبع :

http://old.alef.ir/vdcjxhe8vuqex8z.fsfu.html?24txt

 

گفته های وکیل خانم قوامی در وبسایت روزنامه وطن امروز در اینباره به این شکل است [ که برگرفته از مصاحبه وکیل خانم قوامی با تسنیم است ] :

گروه سیاسی:‌ آش ماجرای غنچه قوامی و ارتباط او با رسانه‌های ضدانقلاب آنقدر شور بود که وکیل مدافع وی نیز چندی پیش از ابراز ندامت قوامی خبر داد. علیزاده طباطبایی در گفت‌وگویی صراحتا اعلام کرد موکلش مرتکب تخلفاتی شده و دادسرا آن را جرم محسوب کرده است. وی در عین حال به نقل از موکلش گفته بود: «من اشتباهاتم را پذیرفتم؛ من خائن و وطن‌فروش نیستم. از آنها که از اعدام و خفقان در ایران می‌گویند متنفرم. آنها می‌خواهند جایزه حقوق‌بشر بگیرند. از رسانه‌های خارجی منزجر هستم. من مشکلات کشورم را به خارجی‌ها منتقل نمی‌کنم. تمام اشتباهاتم را پذیرفته‌ام». جریان رسانه‌ای ضدانقلاب نیز که از هر فرصتی برای ماهیگیری استفاده می‌کند از همان ابتدا سعی داشت بازداشت غنچه قوامی را به ورود وی به ورزشگاه ربط دهد. موضوعی که صراحتا با تکذیب وکیل مدافع وی مواجه شد. وی اعلام کرد: «اصلاً اتهامش مربوط به مسائل والیبال نبوده است. هرکس گفته بی‌خود گفته و اصلاً چنین‌چیزی نبوده است». دادسرای عمومی و انقلاب تهران نیز همان موقع با انتشار  اطلاعیه‌ای در این‌باره تصریح کرد: «... در تاریخ ۸ تیر امسال با احضار متهم و برخی تحقیقات صورت گرفته، معلوم گردید نامبرده در فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام مشارکت داشته و ضمن ارتباط با دست‌اندرکاران و مرتبطین شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی و اپوزیسیون خارج از کشور، در تجمعات و راهپیمایی‌های ضدنظام حضور داشته است. دستگیری و تشکیل پرونده‌ اتهامی برای غنچه قوامی، ارتباطی به موضوع حضور نامبرده در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقات والیبال نداشته و نامبرده صرفاً از جهت اتهامات منعکس شده در پرونده تحت تعقیب قرار گرفته است». اما به فاصله چند روز بعد از این گفت‌وگوی وکیل مدافع غنچه قوامی درباره ابراز ندامت موکلش، روز گذشته علیزاده طباطبایی اعلام کرد خانواده قوامی از او خواسته‌اند از ادامه وکالت بر پرونده غنچه قوامی استعفا کند. علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به این موضوع اظهار داشت: بعد از صدور رای پرونده غنچه قوامی، خانواده وی از من خواستند استعفا بدهم و به‌رغم توضیحاتی که دادم و گفتم با توجه به صدور رای، دیگر وکیل وی نیستم و مرحله تجدیدنظر وکالتنامه جدید می‌خواهد اما اصرار داشتند استعفا بدهم بنابراین استعفای خود را به دادگاه اعلام کردم و نوشتم به درخواست خانواده استعفا داده‌ام.
جزئیات بیشتر از استعفای اجباری
اکنون به نظر می‌رسد این تقاضای خانواده قوامی از وکیل سابق دخترشان  با توجه به مصاحبه چند روز گذشته علیزاده طباطبایی چندان موضوع پیچیده‌ای نباشد. در همین رابطه یک منبع آگاه جزئیات بیشتری را از چگونگی استعفای علیزاده‌طباطبایی از پرونده غنچه قوامی ارائه کرد. این منبع به تسنیم گفت: بعد از مصاحبه اخیر آقای طباطبایی و اعلام اظهار ندامت غنچه در دادگاه و اینکه اتهامات وی ربطی به موضوع والیبال ندارد، خانواده غنچه قوامی به منزل وی رفته و حتی علی علیزاده (نامزد غنچه قوامی) با وکیل این متهم تماس گرفته و می‌گوید چرا گفته اتهام غنچه قوامی ارتباطی با والیبال و ورزش ندارد. وی افزود: در گردش کار ابتدایی تهیه شده برای پرونده غنچه قوامی، همکاری با دولت انگلیس، اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، اتهام قوامی بود که دو مورد اول در مرحله بازپرسی منع تعقیب خورد. این منبع آگاه ادامه داد: با توجه به اینکه برای غنچه قوامی کمپین راه انداخته بودند و بی‌بی‌سی حمایت می‌کرد، اظهارات آقای علیزاده‌طباطبایی، مبنی بر ارتباط نداشتن اتهامات وی به ورزش و والیبال و اظهار ندامت غنچه قوامی، برای آنان بسیار گران بود. وی یادآور شد: بعد از صحبت‌های آقای علیزاده‌طباطبایی، خانواده غنچه قوامی از او خواستند صحبت‌هایش را تکذیب کند و حتی تهدید کردند اگر تکذیب نکند در رسانه‌های خارجی آبروی او را می‌برند. این منبع آگاه اضافه کرد: حتی مادر غنچه قوامی به وکیل وی گفته که ما می‌خواهیم دخترمان تبدیل به قهرمان شود و شما با این اظهارات همه چیز را خراب کردی.

منبع :

http://www.vatanemrooz.ir/Newspaper/BlockPrint/129010

 

در گفته های فوق توجه کنید ، نامزد وی میگوید که چرا گفته ای که قوامی به والیبال ربط ندارد و دلیل این امر را مادر خانم قوامی میگوید که میخواسته اند وی را قهرمان بکنند !!! در حالیکه اصلاً ربطی به چنین مواردی نداشته است و این یعنی آقای علیزاده میخواسته است قهرمانی ساختگی از خانم قوامی بسازد که در نهایت بر ضد نظام تمام شود .

در وبسایت آفتاب نیوز گفته های وکیل خانم قوامی در اینباره بدین شکل است :

محمود علیزاده طباطبایی در خصوص پرونده غنچه قوامی گفت: متاسفانه رسانه‌ای شدن این پرونده باعث شد به موکل من ظلم شود.
وی با اشاره به حرف‌های غنچه قوامی در دادگاه غیرعلنی گفت: غنچه در دادگاه اعلام کرده که من اشتباهم را پذیرفتم، من خائن و وطن‌فروش نیستم، از آنها که از اعدام و خفقان در ایران می‌گویند متنفرم، آنها می‌خواهند جایزه حقوق بشری بگیرند ضمن اینکه من از رسانه‌های خارجی هم منزجرم، من مشکلات کشورم را به خارجی‌ها منتقل نمی‌کنم. تمام اشتباهاتم را پذیرفتم ولی عامل بیگانه نیستم.

...

علیزاده طباطبایی در خصوص علت این کناره‌گیری گفت: خانواده غنچه در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها ادعا کردند که من وسط کار پرونده استعفا دادم اما در واقع چنین نبود.
 
وی ادامه داد: پس از تشکیل دادگاه بدوی و ابلاغ رأی کار من با این پرونده به اتمام رسید و گفتم که دیگر در مرحله تجدید نظر وکیل غنچه نخواهم بود، ناراحتی خانواده قوامی از این بود که چرا من گفته‌ام بازداشت غنچه ارتباطی با موضوع والیبال نداشته و اتهامش چیز دیگری بوده است.
 
علیزاده تصریح کرد: نامزد غنچه از لندن با من تماس گرفت و گفت «افشا می کنم که تو وابسته به نظام هستی» و من هم در پاسخ به وی گفتم که افتخار من وابستگی به نظام جمهوری اسلامی است، مگر وابسته به انگلیس هستم که ترسی داشته باشم؟
 
به گزارش فارس، وی در پایان گفت: پس از این اتفاقات من اعلام کردم که دیگر برای تجدیدنظر اقدامی نمی‌کنم و قرار شد آن‌ها وکیل دیگری بگیرند.

منبع :

http://aftabnews.ir/fa/news/273379

 

در وبسایت تسنیم نیوز [ منبع اصلی که با وکیل خانم قوامی مصاحبه کرده بود ] در اینباره می بینیم :

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بعد از صدور رأی پرونده غنچه قوامی، خانواده وی از من خواستند استعفا بدهم و به‌رغم توضیحاتی که دادم و گفتم با توجه به صدور رأی، دیگر وکیل وی نیستم و مرحله تجدیدنظر وکالت‌نامه جدید می‌خواهد اما اصرار داشتند استعفا بدهم؛ بنابراین استعفای خود را به دادگاه اعلام کردم و نوشتم به‌درخواست خانواده استعفا داده‌ام.

در همین حال یک منبع آگاه جزئیات بیشتری را از چگونگی استعفای علیزاده طباطبایی از پرونده غنچه قوامی به خبرنگار تسنیم ارایه کرد و گفت: بعد از مصاحبه اخیر آقای طباطبایی با خبرگزاری تسنیم و اعلام اظهار ندامت غنچه در دادگاه و اینکه اتهامات وی ربطی به موضوع والیبال ندارد، خانواده غنچه قوامی به منزل وی رفته و حتی علی علیزاده (نامزد غنچه قوامی) با وکیل این متهم تماس گرفته می‌گوید چرا گفته اتهام غنچه قوامی ارتباطی با والیبال و ورزش ندارد.

وی افزود: در گردش کار ابتدایی تهیه شده برای پرونده غنچه قوامی، همکاری با دولت انگلیس، اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، اتهام قوامی بود که دو مورد اول در مرحله بازپرسی منع تعقیب خورد.

این منبع آگاه ادامه داد: با توجه به اینکه برای غنچه قوامی کمپین راه انداخته بودند و بی‌بی‌سی حمایت می‌کرد، اظهارات آقای علیزاده طباطبایی، مبنی بر ارتباط نداشتن اتهامات وی به ورزش و والیبال و اظهار ندامت غنچه قوامی، برای آنان بسیار گران بود.

وی یادآور شد: بعد از صحبت‌های آقای علیزاده طباطبایی، خانواده غنچه قوامی از او خواستند صحبت‌هایش را تکذیب کند و حتی تهدید کردند اگر تکذیب نکند در رسانه‌های خارجی آبروی او را می‌برند.

این منبع آگاه اضافه کرد: حتی مادر غنچه قوامی به وکیل وی گفته: ما می‌خواهیم دخترمان تبدیل به قهرمان شود و شما با این اظهارات همه‌چیز را خراب کردی. در نهایت وقتی وکیل غنچه قوامی خواسته خانواده غنچه را تأمین نکرده و اظهاراتش را تکذیب نمی‌کند از او می‌خواهند استعفا بدهد.

منبع :

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1393/09/01/564074

 

آنچه که ما از ماجرای خانم قوامی برداشت کردیم این است که نامزدش میخواسته است وی برای والیبال و ... مشهور شود برای همین اعتراض خود را به وکیل ابراز کرده است . اگر به صحت گفته های آفتاب نیوز بتوان اعتماد کرد باید گفت که آقای علیزاده در آن موقع کاملاً برخلاف الآن موضع گیری داشته اند ، همچنین اگر گفته وبسایت جامعه خبری تحلیلی الف را راست بپنداریم که خانم قوامی بخاطر نامزدش در فضای مجازی سخنان سیاسی زده است میتوان گفت که عامل حبس خانم قوامی و تبلیغ بر علیه نظام ایشان هم آقای علیزاده بوده است .

ممکن است بگویید آقای علیزاده توبه کرده است و مدتی است که دیگر نظرات سابقش را ندارد ، در اینباره باید بگوییم که :

آیا یکبار آقای علیزاده از فتنه گران 88 اعلام برائت کرد و آنها و جنبش سبز را فتنه گر و باطل خواند؟ تا بگوید من از مواضعم کاملا در آن سالها برگشته ام ؟ پاسخ خیر است .

چند دیدگاه از علی علیزاده مرتبط با فتنه 88 دیده ایم که اعلام برائتی در آن نبود:

وی [ علی علیزاده ] در بخشی دیگر مقایسه میان ایران و ترکیه و مصر پرداخته و توهم به کار بردن خشونت در برچیدن فتنه سال 88 را غیر منصفانه توصیف کرد.

منبع :

http://www.jamnews.com/detail/News/691929

«علی علیزاده» تحلیلگر سیاسی ساکن لندن با اشاره به ماجرای کهریزک و موفقیت پدر یکی از قربانیان آن در محکوم کردن معاون سابق دادستان در توئیتر نوشت: پدر محسن روح الامینی 8 سال مبارزه کرد بدون جنجال و سیاهنمایی، امثال او اصلاح جو و انقلابی واقعی هستند و راه اصلاح نظام صبوری است.

منبع :

https://www.mashreghnews.ir/news/836798

در گفته فوق ، خبری از برائت و ... نیست .

همچنین در توییتهای آقای علیزاده می بینیم :

در متن فوق برائتی می بینید ؟ خیر ، بلکه آقای علیزاده فتنه 88 را شکاف میخواند ، البته ممکن است کسی اوایل فتنه [ 25 خرداد ] را شکاف بخواند اما مسلماً 7 دی و اهانت به امام حسین (علیه السلام) شکاف نبود عین فتنه و براندازی بود ؛ نکته اصلی در توییت دیگری از آقای علیزاده مشخص میشود :

باید آقای علیزاده بداند که موسوی کاملاً جلوی نظام ایستاد و کسی هم که از حصر بودن اصلاح طلبان نگران است ترامپ است که در سخنرانی خود گفت :

ترامپ: [حکومت ایران] دسترسی به اینترنت را محدود کرده، ماهواره ها را ساقط می کند، بسوی دانشجویان معترض اتش می گشاید و اصلاح طلبان را به زندان می اندازد.

[ واضح است که منظور ترامپ از اصلاح طلبانی که به زندان می افتند چه کسانی اند ، اینکه بگویید حصر با زندان متفاوت است باید بگوییم که ضد انقلاب فرقی بین حصر موسوی و کروبی و زندانی شدن اصلاح طلبان دیگر نمیگذارند و خواهان آزادی تمام آنها هستند ، بنابراین گفته رئیس جمهور آمریکا کاملا بر رفع حصر صدق میکند ].

منبع :

http://www.asriran.com/fa/news/561178

بنابراین اینکه من از دیدگاه سبز به رفع حصر معتقد نیستم باید به ایشان بگوییم که رفع حصر و آزادی موسوی و کروبی در هر حالت یعنی اولا همسویی با ترامپ و ضد انقلاب و دوماً یعنی آزاد کردن مسبب کشته شدن بسیجی که جانش را برای این نظام داد ، رفع حصر یعنی آزاد کردن درنده ای که میخواست عزاداران حسینی به خاک و خون کشیده شوند ، موسوی کسی است که تظاهر کنندگان در هفتم دی را خداجو نامید ، مستند زخم تازه را ببینید تا بدانید هفتم دی چه کردند کسانی که از نظر موسوی خداجو بودند . حال خطاب به آقای علیزاده میگوییم که شما که اینقدر دفاع از نظام میکنید ، چرا از فتنه گران 88 که میخواستند جمهوری اسلامی حدف و جمهوری ایرانی بیاید اعلام برائت نمیکنید ؟ ، کسی چون خاتمی که به با جرج سوروس [ در ضد ایران اسلامی بودن این فرد شکی نیست ] دیدار کرد [ اینجا و اینجا ] و سخنانی را زد که کاملاً بر ضد ارزشهای اسلامی نظام بوده است ، شما باید از وی و موسوی و کروبی اینطور حمایت کنید ؟ . گفته های آقای علیزاده کاملاً بر خلاف سخنان رهبر معظم انقلاب نیز است [ به نوعی میتوان گفت بر ضد سخنان رهبری ] آنچنان که رهبری گفته اند :

گناه بزرگى که برخى از دست‌اندرکاران فتنه‌ها در کشور انجام میدهند، امیدوار کردن دشمن است؛ دشمن را امیدوار میکنند که میتواند منفذى در بین مردم، در بین عوامل گوناگون، در بین مسئولان نظام باز کند. دشمن سال گذشته با کارهاى اینها امیدوار شد؛ در حالى که آن انتخابات عظیم، آن حضور به آن عظمت، آن شرکت عظیم مردم در انتخابات، میتوانست کار را خیلى پیش ببرد و ملت ایران را در بسیارى از میدانهاى سیاسى موفق کند. اینها ایجاد فتنه کردند؛ لذا دشمن که از حرکت عظیم مردم مأیوس میشد، امیدوار شد که بتواند به انقلاب صدمه و ضربه بزند.
 چالش عظیمى بود: دشمن از آن طرف حمایت کند، کمک سیاسى بکند، اسم بیاورد - دشمن از فتنه‌گران اسم بیاورد - ملت ایران از این طرف با استحکامِ کامل در صحنه باشد. همان طور که ملت ایران در جنگ تحمیلى هشت سال از خود ابتکار نشان داد، شجاعت نشان داد، فداکارى نشان داد، در همه‌ى صحنه‌ها حاضر شد، در این جنگ نرم هم هشت ماه ملت ایران حقیقتاً از خود مهارت نشان داد. انسان وقتى به مسائل نگاه میکند و میخواهد از یک افق بالاترى مسائل را بررسى کند، متحیر میماند: این چه دست قدرت الهى است که اینجور دلهاى ما را، جانهاى ما را به سمت اهدافِ خودش حرکت میدهد؟ کار خداست. خدا با شماست. این خداست که شما را هدایت میکند. این خداست که دلهاى من و شما را متوجه به  راه درست میکند.1

حضرت آیت الله خامنه ای، شکست فتنه سال ۸۸ را نمونه بارزی از حضور تأثیرگذار و هوشمندانه جوانان ارزیابی و تأکید کردند: فتنه سال گذشته که فتنه بزرگی بود و سالها بعد مشخص خواهد شد که چه توطئه خطرناکی در پشت آن نهفته بود، به همت حضور پیشگامانه جوانان در صحنه، شکست خورد.
ایشان با تأکید بر اینکه صحنه گردانان اصلی فتنه سال ۸۸ در طراحی پیچیده خود، به دنبال تسخیر ایران بودند، افزودند: در این میان، عوامل فتنه که اکثر آنها ندانسته وارد این ماجرا شده بودند، بدون آنکه خود متوجه باشند، در جهت اهداف طراحان اصلی حرکت می کردند و این موضوع نیازمند تحلیل های دقیق روان شناختی است که چگونه عده ای، ندانسته به دشمن کمک کردند.2

به یقین نمیتواند کسی بگوید موسوی و کروبی ناخواسته به فتنه کمک کردند چه آنکه هرچه بود از گفته و عملکردهای ایشان مبنی بر تقلب و ... نشأت گرفت و فتنه گران برای این افراد به خیابان آمدند و به قول رهبری به دنبال تسخیر ایران بودند ، حال باید از آقای علیزاده پرسید این افراد را رفع حصر و آزاد کنیم ؟ . آقای موسوی و کروبی حتی یکبار از اعمال خود و طرفدارانشان در فتنه 88 عذرخواهی نکرده اند [ سندی در اینباره نیست ] آنوقت این افراد را رفع حصر کنیم ؟ ایضا شما آقای علیزاده یکبار از اعمالتان در زمان فتنه ابراز ندامت کرده اید ؟ یا اینکه حتی بدنبال رفع حصر سران توبه نکرده فتنه اید ؟ .

 

نتیجه گیری :

آقای علیزاده بدنبال تأثیر گذاری روی افکار مردم است ، اینکه در نهایت میخواهد چکار کند إنشاء الله برهمگان روشن خواهد شد اما وی کاملاً نمیتواند مورد تأیید باشد چرا که در بطن دیدگاه هایش نوعی همراهی با ضد انقلاب دیده میشود .

در پایان تأکید میکنیم ویدیوی آقای زکریایی را نیز ببینید .

اما مسئله ای دیگر از آقای علیزاده این مهم است که بشدت اثرات ویرانگری خواهد داشت :

آقای علیزاده در به اصطلاح مناظره ای که در شبکه من و تو داشت سخنانی را مطرح کرد که در ظاهر به نفع نظام بود اما در باطن کذب محض بود و کاملاً ضد نظام ، ما نکات را بیان میکنیم :

1 : در این مناظره آقای علیزاده اکثراً حرفهای خود را بجای مناظره میگفت و این به نوعی سخنرانی بود نه مناظره ، چرا که ایشان جواب طرف مقابل را درست نمیداد .

2 : آقای علیزاده در این مناظره از توان دفاعی کشور و حضور در منطقه تعریف کرد [ آنجا که گفت ما برای اولین بار از زمان هخامنشیان رسیدیم به دریای مدیترانه و همچنین سخنان دیگر که در حقیقت همگی برای تعریف از حضور نظامی ایران در منطقه بود و موجه جلوه دادن آن و ... ] اما در ابتدا گفت ایران به نوعی متحمل تروریسم اقتصادی شده است و این یعنی تمام مشکلات اقتصادی ایران به تحریم ها برمیگردد ، البته در ادامه نیز بر این قول خود پافشاری کرده و ریشه مشکلات اقتصادی کشور [ حداقل اکثر تمام مشکلات اقتصادی ] را به تحریم و کارشکنی های خارجی ربط داد [ این یعنی مشکل اقتصادی ایران در داخل نیست در خارج است و بدین ترتیب موتور اقتصادی ایران در خارج از کشور است نه داخل که بواسطه این که این موتور در خارج از کار افتاده وضعیت مملکت به این وضع رسیده است و این عین تفکر گورباچف بود که با این تفکر اتحاد جماهیر شوروی را عین گرد زردچوبه از هم پاشاند ] ، این دو گزاره کنار هم کذب محض اند و البته کاملا تفرقه آمیز . خوب دقت کنید :

طرف مقابل آقای علیزاده نیز سخن رهبری دال بر اینکه اکثر مشکلات کشور دال بر ضعف در داخل است و تحریم ها اثر کمی دارند [ نهایتاً 30 درصد ] را بیان کرد اما آقای علیزاده گفت رهبر یک کشور هیچ وقت نمی آید اینرا بگوید [ که تحریم ها عامل اصلی مشکلات اند ] !!!! سخن کذب این فرد در حالیست که :

اولاً رهبر اسلامی را دروغگو خوانده است .

دوماً رهبری که بر مسائل کشور اشراف دارد را متهم به نادیده گرفتن عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور و فریب دادن مردم کرده است .

سوماً این قول این آقا از قضا نه تنها سندیتی نداشته است بلکه یقیناً قول رهبری از این فرد معتبر تر است ، چه آنکه رهبر ما آدم دروغگویی نیست [ به این نکته توجه داشته باشید : رهبر انقلاب دروغگو نیست و مردم کشورش را فریب نمیدهد ] .

3 : ما میدانیم که دلیل اصلی مخالفت آمریکا و اروپا و عربستان با ایران حضور این کشور در منطقه و وجود موشک های بالستیک و ... است [ برجام نشان داد که هسته ای بهانه بود ] . حال به این موضوع دقت کنید :

1 : دلیل اصلی مخالفت غرب و عربستان با ایران ، موشک و حضور نظامی ایران است .

2 : غرب بخاطر این مخالفت روی به کارشکنی در اقتصاد ایران و تحریم کرده است .

3 : مشکل اقتصاد ما تروریسم اقتصادی است که غرب و عربستان علیه ما انجام میدهند .

4 : حضور ما در منطقه و داشتن موشک خوب است .

نتیجه گیری اول : بخاطر موشک و حضور نظامی ما است که غرب و عربستان با ما مخالفت میکنند و بخاطر همین مخالفت است که در اقتصاد ما کارشکنی میکنند .

نتیجه گیری دوم : مشکل اقتصاد ما کارشکنی بیگانگان است نه مدیریت داخلی .

نتیجه گیری سوم : حضور ما در منطقه و موشک هایمان باعث مخالفت غرب و در نتیجه باعث مشکلات اقتصادی شده است .

نتیجه گیری چهارم : ما موشک میخواهیم و حضور در منطقه و اینها خوب است اما چون مشکل اقتصاد کشور در داخل نیست و در خارج است ، بنابراین نمیتوانیم هم موشک داشته باشیم هم اقتصاد خوب [ چنانچه مشکل اقتصادی کشور در داخل بود چرا ، میشد هم موشک و حضور نظامی داشت و هم اقتصاد عالی [ چون اقتصاد ربطی به موشک و ... نداشت ] اما ما که نمیتوانیم غرب را تصرف کنیم !!! یا کل خاک عربستان را !!! بنابراین تروریسم اقتصادی آقای علیزاده وجود خواهد داشت چون غرب با ما مخالف است و غرب هم با ما مخالف است چون ما موشک داریم و حضور در منطقه ، و این تروریسم اقتصادی اقتصاد ما را بدینجا کشانده است . ]

نتیجه گیری پنجم : یا موشک یا پوشک :

یا اقتصاد ما همینگونه خواهد بود و در عوض موشک و حضور در منطقه خواهیم داشت چون تروریسم اقتصادی علیه ما است و یا ما موشک و حضور در منطقه را تعدیل و در عوض تروریسم اقتصادی دیگر نخواهد بود و در نتیجه عمده مشکلات اقتصادی ما نیز حل خواهد شد .

 

این بطن سخنان آقای علیزاده بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی