مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

هل من بحاث ؟

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بیش از یکسال پیش در فضای مجازی گفتیم هل من بحاث و باستانگرایان و زرتشتیان را به مناظره جلوی دوربین دعوت کردیم لکن یک نفر هم حاضر نشد ... نمیدانم با وجود این مقدار نشانه های محکم دال بر جعلی بودن باستانگرایی و الهی نبودن آیین زرتشت ، چرا بازهم عده ی زیادی کورش کورش و زرتشت زرتشت میکنند ؟ ؛ آخر این کورش کیست ؟ این زرتشت چیست ؟ کورش همانی است که اپیس را به آتش کشید، بت پرستی کرد، بتکده آباد کرد، مردم بابل را بد بخت کرد و در نهایت ایران و ایرانی او را به فراموشی سپردند ... زرتشت هم همان نامعادله n مجهولی n درجه ای است که درباره حل آن گفته میشود:

نه جایزه نوبل ، نه خود نوبل ، بلکه هر چیز و هر کسی که به نوبل و غیر نوبل و ... ربط دارد را باید به کسی داد که تنها این را معلوم کند :

نه انسانی ، نه حیوانی ، بطور کل آیا چیزی به نام زرتشت در تاریخ وجود داشته است؟.

 

جواب این سؤال ما را میتوانند با سند بدهند؟.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۲

نظرات (۲)

دکتر زرشناس درباره الحاق هخامنشیان به تاریخ ایران در زمان قاجار توسط جریان ماسونی لیبرالی گفتاری دارد که در سایت ادیان نت نوشته شده است.

بخطراینکه باستان گراها شما را هم از پهن بیشتر نمیبینم که بخوان بایک فرد بیسواد عهد قجری به مبادله و بحث بپردازند شما سطح سوادتون همون سیکل هست در مسائلی که اصلا ربطی ندارد دوست دارید وارد شین و اخرشم بگین حرف ما درسته بابا برو بشین چوپونیتو کن با کسی هم بات کارنداشته باشه. جوری زارتو زورت میکنی که فکر میکنن با اینجور خوشگل و مخملی صحبت کردند میتونین دربرابر باستان گرا اظهار نظر کن . باشه شما خوبی و امثالهم. همیشه دنبال سندی خب بیسواد دوتا سرچ ساده دیگه عرضه داری بکنی دوتا پرس و جو کن دوتا کتاب بخون تا اون مغز فندق ت کمی رشد کنه ولی بعید میدونم ادمی که ۴۰ ساله با خرافات زندگی کرده بخواد رو به واقعیت بیاره حداقل حمله اعراب به ایران رو بخون . حالا من جن تا از شما در این زمینه سوال جناب رئالیسم.

 

۱. چرا حکومت های خلفای اموی و عباسی در بغداد بود نزدیکی پایتخت ساسانیان یعنی تیسفون و ساسانیان منقرض شده اند به چه دلیلی؟ والا من هرچی از انقراض دوره ی در تاریخ هست باتوجه به جنگ هاش با ملل مختلف یا قیام بوده با نتیجه به ساسانیان اعراب حمله کرده اند؟

 

۲. شما با قضیه اینکه فردی حمله کنه بیاد خونه ی شما تورو به غلامی بگیره زنتم به کنیزی بگیره و تجاوز کنه سکوت میکنی غیرتت اوت نمیکنه؟پس چرا کنیز داری و برده داری اعراب جاهلی  را مشکل دار نمیدونی؟

 

۳. حالا کمی منطقی حرف بزنیم دیگه مثلا فردی ملخ خور که دختر های خودشونو میکشتن و انها را ادم حساب نمیکردند و با لباس های ژنده و چروکیده که غیر از شترسواری کاری دیگری بلد نیست بهت بگه بیا این دینو قبول کن . قبول میکنی؟ با این حال که کل فک و فامیلت و جد در جد به ایین دیگه بودی کشوری که یمن و سیحون و جیحون رو از اونطرف عراق ارمنسنان اذربایجان ترکمنستان و غیره رو در اختیار داشت و هر کسی به یک دینی گرایش داشت شما میخواهی من باور کنم بدون هیچ جنگی بدون هیچ خونرویزی ایرانی ها اسلام ناب محمدی رو پذیرفتند در صورتی که در تایخ اومده عمر خلیفه دوم عرب فرمان حمله به ایران را صادر کرد و یک ایرانی به نام فیروز نهاوندی او را به درگ فرستاد یا اصلا بگیم جنگ و خونردیزی نبود دیگه پس ایرانی هایی که به اسلام اومدند اینقد عقل و دانش داشتند که فرق غلط و درست را فهمیدند و این عقل سلیم در اون زمان از خوندن کتاب درمیاومد شما تصور کن حکمای یونان برای تحصیل به ایران اومدند حتما میخوای بگی اینهم غلطه؟پس چرا اسمی از اندیشمندان طبیبان شاعران موسیقدان های ایران باستان وجودندارد غیر از این است در حمله اعراب انها بخش اعظم از تاریخ ایران را حذف کردند؟

 

۴. یا در سریال مختار که شماها عاشقه اونین و کشته مردشین اون افرادی که کلاه نمدی پوشیدند و لباس سفید دارند ایرانی ها هستند که دارند در زمین مختار کار میکنند یا خود زربی خودش ایرانی هست که غلام مختار عرب بود و همون عرب ها در برابر خدمات شایان کیان به او خیانت کردند. و پدر مختار ابو عبیدثقفی در جنگ پل(جسر) در زیر پای فیل ایرانی مرد و در سکانس هایی از این در فیلم مختار یاد شده که میتوان یافت.

 

این ها دلایل واضحی هستند که یک احمق اینها را نمیتواند تفسیر کند و بفهمد و درک کنند

پاسخ:
با سلام؛ و اما بعد:
1: مشکلی نیست اگر شما عرضه و توان مناظره دارید بنده حقیر در خدمتم، حاضرید؟ یا شما هم عین بقیه باستان پرستان که مشتی عوام فریب بی عرضه بیسواد هستند، از کم اطلاعی برخی مردم سوء استفاده میکنید؟.

2: ما با سند و مدرک حرفمان را بیان میکنیم، اگر سندی در رد ادعاهای ما هست نشانمان بدهید تا رسوا شویم و البته بر اطلاعاتمان نیز افزوده بشود.

3: اولاً که تعیین مرکز یک حکومت عوامل مختلفی دارد، بغداد از نظر موقعیت جغرافیایی هم به سرزمین روم نزدیک بود و هم به سرزمین ایران که محل برخی قیام ها و ... بود، فلذا متوجه سؤالتان نمیشوم، واضح تر بیان کنید.

4: اعراب چهار شرط پیش روی سپاه ایران گذاشتند: جزیه بدهند - مسلمان شوند - جنگ کنند. سپاه مغرور ایران اما خودشان راه جنگ را انتخاب کردند پس گزافه گویی نکنید.
در رابطه با اصل برده داری هم محض اطلاع برده و برده داری میان ایرانیان مرسوم بوده و اگر مشکلی دارید بروید از زمان قبل از هخامنشیان تا خود ساسانیان بپرسید به چه حقی مردان و زنان را به بردگی میگرفته اند.

5: اگر اعراب ملخ خور بودند زرتشتیان ادرار گاو میخورند.
زنده به گور کردن دختران میان تمام قبایل اعراب وجود نداشته ولی بهرحال هماننده زرتشتیان زن را پتیاره جهی [فاحشه] نمیخواندند. همچنین ازدواج با محارم هم هماننده زرتشتیان نداشتند.
تمام اعراب هم مشابه اعراب حجاز نبودند، تمدن های سبا و میسان و پترا و پالمیرا جزء تمدن های مطرح تاریخ هستند که متعلق به اعراب بوده اند.
اینکه هرکس به یک دینی گرایش داشت صحیح نیست چراکه در صورتی میتوانست به دین خود بماند که پدرانش بر آن دین بودند و هیچ زرتشتی حق خروج از دین را نداشت مگر اینکه کشته میشد.
ما نمیگوییم بدون خونریزی بلکه آن کشتار وحشیانه ای را که باستان پرستان افراطی و بیسواد میگویند وجود نداشته است و در رابطه با آن بحث کرده و پاسخ خواسته ایم لکن هیچ پاسخی نتوانستند بدهند:

سند اینکه حکمای یونان برای تحصیل به ایران می آمدند فقط یک عبارت کوتاه از پلینی است که نزد هوشتانه رفته اند لکن همان پلینی به آدمخوار بودن و جادوگر بودن هوشتانه نیز اشاره میکند، برای علم و دانش در ایران باستان بنگرید به اینجا:

6: در رابطه با مختار هم اولاً در همان سریال به مرام امام معصوم اشاره میکند که بین عرب و عجم فرقی نمیگذاشت و همچنین مرید او مختار که وی نیز همینگونه بود. ثانیاً بحث ما بیان حقیقت و واقعیت راجع به اسلام و افشای دروغگویی باستان پرستان است نه دفاع از اعراب. اعراب نقاط قوت و ضعف داشتند مشابه تمام اقوام دیگر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی