مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

دکتر کوروش

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دکتر کورش هخامنشی ، متخصص حیوان سازی (گرایش انسانی) از دانشگاه پارس

نام: کوروش

لقب: کبیر 1

مدرک: دکترای بیوتکنولوژی

تخصص: تبدیل انسان به حیوان

گزارش کار:

http://www.adyannet.com/sites/default/files/media/image/zartosht/909.jpg

 

Image result for ‫سجده به کوروش‬‎

 

1: اسکندر و چنگیز خان مغول بنا به فتوحات و منطقه تحت تصرف خود کبیر تر بودند، البته اگر بناست کورش دوم را کبیر بخوانیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۱

نظرات (۱)

اسکندر کبیر بود و چنگیز؟ مگه بحث سر وسعت قلمروعه ؟ اصلا به وسعت هم بگیری کوروش بزرگ تر بود یا چنگیز؟ بزرگترین قلمرو دنیا داشته چنگیز اومد زد 1سوم جمعیت جهان قتل عام کرد بعد کوروش بدون ریختن 1قطره خون بابل گرفت منشور حقوق بشر زد اون تبدیل انسان به حیوان اون عرب حرومزاده ای بود که اومد ایران همجنس‌گرایی و زنده به گور کردن دختر یاد بده تجاوز به زن یاد بده اون حیوون بود یا کوروش اسم کوروش خواستی بیاری یه بزرگ بزار جلوش دهنتم آبکش کن و بیار درود به غیرت خسرو پرویز که نامه پیامبر پاره کرد مگه خدا توقرانش نگفت اجباری در دین نیست ؟ پس اعراب چی گفتن پیامبر گفت بیا دختر زنده به گور نکنیم خسرو گفت تف به غیرتت اگه دختر زنده به گور می‌کردید اگه بخوای از لحاظ حیوان حساب کنی حیوان همون اعراب حرومزاده که ریدن به ایران بعد یکی امسال تو اومده میپرستش اون کوروشی که میبینی دنیا به حقوق بشر می‌شناسنش اونوقتی که عربا به دختر تجاوز میکردند کوروش می گفت هرچی دوست ندارم نیاد جزو قبیله من بشه چیزی که ازش سر رشته نداری در موردش منال برو در مورد اعراب بنال تو .... کوروشم نیستی بعد اومدی ضر ضر میکنی

پاسخ:
با سلام؛ و اما بعد:

1. وقتی عنوان Great/کبیر را برای شاهی برمیگزینند یقیناً منظور در وهله اول وسعت قلمرو و فتوحات آن شاه است و در این زمینه هم هخامنشیان اصلاً جایگاه خوبی ندارند، بنگرید به اینجا.

2. این ادعا کذب محض است، اسناد باستان شناسی و مورخینی همچون هرودوت و بروسوس و گزنفون به صراحت بیان میدارند کوروش با جنگ کشور بابل را تصرف کرد، بنگرید به اینجا.

3. این سخنانی که از نامه خسرو پرویز میگویید سندیت ندارد اصلاً نقل قولی از خسرو پرویز در این رابطه در اختیار نداریم و در کتاب تاریخی نیست، برای مطالعه بیشتر بنگرید به اینجا و اینجا.

4. توهین هم نکنید چون حذف میشود.

5. این سخنان شما هم هیچ ربطی به اجبار در دین ندارد چون پیامبر اکرم (ص) صرفاً شاه ایران را دعوت به اسلام کردند و حتی تهدید به جنگ هم نکردند در صورت عدم قبول دعوت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی