مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

داستان، داستان پوپولیست عوام فریب است (4)

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۱۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وبسایت خبری تحلیلی مشرق نیوز پس از پناهندگی سعید مولایی و باخت و ناکامی های وی در سلسله پست هایی روی به نقد و کوبیدن این ورزشکار آورد (بنگرید به + + + + + + + +). ما پناهندگی سعید مولایی را محکوم و آنرا مصداق بی غیرتی این فرد میدانیم اما مسئله اینجاست که مشرق نیوز و رسانه های پوپولیست دیگر که ناکامی سعید مولایی را به پناهندگی وی ربط میدادند آیا حاضرند مؤفقیت اخیر وی و کسب مدال نقره در مسابقات اسرائیل (بنگرید به اینجا) را نیز به پناهندگی اش ربط دهند؟ حاضرند؟ پس چرا با اشاعه اخبار جهت دار سعی در القای تفکرات بی پایه و اساس خود به مخاطب دارند؟.

 

نکته: ممکن است گفته شود اکثر پستهای مشرق نیوز به نقل از اکانتهای توییتر است و از خود این رسانه نیست و در پاسخ باید بگوییم که پس چرا توییت اکانت های مخالف را باز نشر نکرد؟ معلوم است چون در راستای عقیده و طرز تفکر وی نبوده است. بنابراین محتوای توییت های باز نشر شده توسط این رسانه در حقیقت در راستا و بیانگر عقیده مشرق نیوز میباشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی