مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

بوقلمون ننگ!

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در بخشی از بیانیه اخیر وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پیرامون سلوان مومیکا ملحد هتاک نسبت به قرآن کریم در سوئد (بنگرید به اینجا) آمده است:

مومیکا پس از خدمات فراوانش به دستگاه جاسوسی صهیونیستها، درخواست انتقال به یک کشور اروپایی را ارائه می‌دهد. عوامل رژیم اشغالگر نیز با این ارزیابی که «مومیکا در قبال امکان اقامت در اروپا، به هر مأموریتی تن می‌دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد، یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر پلید خیانت‌پیشه اعطاء می‌کنند. 

این قسمت را که خواندم یاد واقعه ای در کلاب هاوس افتادم، چندی پیش (کمتر از دو ماه) کلیپی دیدم که فرد برانداز احتمالاً سلطنت طلبی در اتاقی در کلاب هاوس اصرار داشت که امید دانا (باستان پرست مجهول الحال که حتماً میشناسیدش) بگوید چطور توانسته برود سوئد (و طبیعتاً اقامت آنجا را بگیرد) امید دانا هم در جواب گفت بعد از خروج از ایران میرود ترکیه و بعد قاچاقی میرود یونان و بعد میرود سوئد (نقل به مضمون)، اما نگفت چطوری توانسته اقامت سوئد را بگیرد و بعد شروع به فرا افکنی کرد که اینها فلان اند و از بهمان مقوله مربوط به وی میسوزند و... . نیز آن فرد میگفت به امید دانا در سوئد میگفتند خاله یا عنوان مشابهی از ترکیب خاله و... با امید یا دانا که دقیق عنوانش خاطرم نمانده (خاله اشاره به خانمیست که واسطه بین دختران تن فروش و مشتریان است (به اصطلاح انجام عمل قیادت، که گناه کبیره در اسلام محسوب میشود)، طبیعتاً عبارتی تحقیر آمیز محسوب میشود)؛ این مورد را هم یادم نیست امید دانا دقیقاً توضیح داده باشد علتش چه بوده.

من اهل تئوری توهم توطئه و اینکه بخواهم با این مقوله امید دانا را بطور قطعی  به موساد ربط بدهم و ازین دست خرافات یهودی مآب که گریبانگیر خیلی ها امروزه شده و هر چیزی رو یکجوری به یهودیان صهیونیست ربط میدهند ابداً نیستم و نیز اگر این ملحد بوقلمون صفت ارتباط محرزی با موساد در اوج فعالیت میدانی سیاسی خویش [نه زمان حال که زیر افتاب و داخل وان حمام و... آنهم بخاطر درآمد زایی از بخصوص یوتیوب مبارزه سیاسی میکند (بنده خدا اصلاً چه کار پردرآمدتری نسبت به یوتیوب دارد در محل سکونتش؟)، آن زمان را میگویم که در ایران بصورت میدانی فعالیت میکرد (سال ٨٨ و...)] برای دستگاه های امنیتی داشت طبیعتاً هیچ گاه مورد عفو رهبری قرار نمیگرفت بخواهد از زندان آزاد شود (البته که این دلیل مطلق نیست) اما بازم بنظرم با توجه به جایگاه سوئد که در بیانیه وزارت اطلاعات هم بدان اشاره شد و نیز طفره رفتن امید دانا از بیان کم و کیف دقیق اقامت گرفتنش از سوئد و حالت بوقلمون مانندی که دارد (یک روز برانداز دو آتیشه یک روز از خیلی از ارزشی ها ارزشی تر و الآنم که علی الظاهر هیچ مشی سیاسی واحدی ندارد. عین یک بوقلمون که مایه ننگ هر جبهه سیاسی است که واردش میشود) کمی بحث اقامتش در سوئد عجیب است (چه بسا این تغییر مواضع سیاسی اش هم نوعی عملکرد مبتنی بر فرماندهی از جایی دیگر باشد، و کمی عجیب است فردی طی کمتر از یک دهه دوبار ١٨٠ درجه بصورت خودجوش موضع عوض کند) و در صورت وجود ارتباط با موساد یا... چه بسا یا ارتباطش خیلی قوی نبوده یا... و بهرطبع دستگاه امنیتی کشور نتوانسته متوجه بشود.

لازم به تذکر است که من این ملحد را دنبال نمیکنم (ترجیحاً مجبور نشوم کلیپش را هم در یوتیوب مشاهده نمیکنم بخواهم ذره ای در درآمدزایی اش شریک باشم)، بعبارتی هیچ وقت دنبالش نمیکردم، همان زمان نیز که ارزشی مآب و در فاز دفاع تمام قد از جمهوری اسلامی بود (من آن قدر مدافع جمهوری اسلامی نبوده و نیستم که آن ملحد مثلاً زرتشتی بود!! و همین از علل شکم به واقعی بودن رفتار و مواضع و... اش شده بود) من عقیده داشتم یک جای کارش می لنگد و حتی یادداشتی هم در این وبلاگ در نقدش منتشر کردم، بعدهم که بوقلمون ما دوباره رخ عوض کرد و شد برانداز باز بر این نظر بودم که امثال آقای حسینی در شبکه ولایت نباید حمله به شخص وی بکنند و رهایش کنند و... (گرچه اخیراً به این نتیجه رسیدم اشتباه میکردم و باید ولو در همان سال ٩٩ به مواضع و آراء کذبش نقد جدی و علنی صورت میگرفت تا زودتر بازی اش را در زمین جمهوری اسلامی تمام کند، بهرطبع خدا را شاکرم نه مشابه خیلی از افراد ارزشی و... حتی در بازه زمانی کوتاهی طرفدارش شدم نه از وی در وبلاگ ولو با عنوان اینکه از بخشی از سخنانش استفاده کنم که همراستا با عقیده من باشد بهره بردم، همواره این ملحد را انسانی بیسواد دنبال مخاطب و درآمد زایی از یوتیوب و... میدیدم که بنظر میرسد الحمدالله برداشتم درست بوده). با این اوصاف اگر شما جایی دیدید توضیح داده باشد چطور توانسته اقامت سوئد را بگیرد و... ممنون میشوم به بنده حقیر هم اطلاع دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۳

نظرات (۱)

احتمالا یه جور دیگه حساب کرده 😂💦

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی