مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

انقلاب بد است پس من...

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

و بازهم جهل...

 

شاید خود شما هم جزء آن دسته ای باشید که میگویند که این انقلاب فلان است و وضعیت اقتصادی بد است و خلاصه نظام را به اسلام ربط داده و خود را غیر مسلمان معرفی میکنند و یا میگویند که ما هیچ مرجع و آخوندی را قبول نداریم و وقتی دلیلش را میپرسی میگویند که این نظام اسلامی افتضاح است و این یعنی اسلام !!!! ؛ جدای از کذب محضی که در این گفتار است و اینکه ما فعلا در اینجا نمیخواهیم برکات این نظام را بیان کنیم پس فرض را بر این میگیریم که این نظام به این بدی است که آنان میگویند ، حال برای این چنین آدمهایی :

 قطعا ائمه (علیهم السلام) بد نبوده اند و کم نیست دلایل اثبات پاکی و نیکوکاری آنان و از ائمه بدی ندیدند پس اسلام آوردن اینان ربطی به این نظام ندارد و همینطور که اصول دین شیعه یعنی:

توحید - عدل - نبوت - امامت - معاد . چیزی به نام نظام و ... در اینها نیست.

خب حال که مسلمان شدن هیچ ربطی به این نظام ندارد میرسیم به مسئله ی مرجع تقلید :

1 : بر کسی پوشیده نیست که الآنه مراجعی چون آیت الله جوادی آملی و آیت الله صافی گلپایگانی هیچ دخالتی در امور اقتصادی ندارند و وضعیت اقتصادی هر چه که هست به ایشان ربطی ندارد، پس چرا مرجعشان را این افراد انتخاب نمیکنند؟.

2 : اگر میگویند که نه ، ما کسی را میخواهیم که مثلا با نظام همین رابطه هم نداشته باشد، خب آیت الله سیستانی که در عراق اند پس چرا مرجعشان ایشان نیست؟.

3 : اگر میخواهند که از آیت الله سیستانی هم بیگانه تر باشد، خب آیت الله شبیری زنجانی چطور؟ ایشان حتی قبل از انقلاب هم فعالیت علنی زیادی نداشتند.

اما وقتی هیچ کدام را مرجع خود نمیکنند یعنی ایرادشان جای دیگری است میدانید کجا؟ چون هرکدام را مرجع خود کنند ... حجاب واجب ... نوشیدنی الکلی حرام و نجس و ... پس ایرادشان از جای دیگری است. اینان با قران و سنت معصومین (علیهم السلام) مشکل دارند نه با نظام؛ نظام بهانه است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی