مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

جو زدگی رسانه های ارزشی

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۲۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اخیرا رسانه ها خیلی زیاد روی اتفاقاتی که طرفداران ترامپ در واشنگتن رقم زده اند مانور میدهند هماننده تسخیر چند ساعته کنگره لکن ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:

الف) در کشوری مثل افغانستان نیز یک مشت شورشگر هیچ گاه نتوانستند مجلس را تصرف کنند چه رسد به آمریکا.

ب) در ایران و در خلال تجمعات اولیه چند هزار نفری 88 که البته پس از چند ماه جمعیت به شدت کاهش پیدا کرد، اما در همان تجمعات اولیه اصولا جز راهپیمایی هایی بی ثمر هیچ کار خاص دیگری نتوانستند انجام دهند.

ج) در خلال تظاهرات در پی بحران اقتصادی در آمریکا که جمعیت بسیار بیشتر از این شورشیان حال حاضر بود لکن دولت آمریکا که اراده کرده بود جلوی ایشان را بگیرد هیچ کاری از پیش نبرده و بعید میدانم تا سرویس بهداشتی کنگره هم توانسته باشند بروند.

 

عملکرد نیروهای پلیس و امنیتی آمریکا نشان از این مهم میدهد که بهیچ عنوان برخورد سختی نشان نداده و براحتی گذاشتند شورشیان وارد ساختمان کنگره شوند لکن پس از مدتی و با دخالت گارد ملی ساختمان کنگره پس گرفته شد.

پیشتر هم به این رسانه های به اصطلاح انقلابی و طرفدار نظام گفته بودم که اسیر جو سازی غرب نشوید لکن وقتی ذات فردی پست باشد و بدنبال موضوعات پوپولیستی خواه ناخواه داخل جو سازی غربیون میشود و البته ننگ و رسوایی هم که به بار می آورد دیدنی است؛ بعنوان مثال در جریان انتخابات آمریکا رسانه هایی همچون خبرگذاری فارس و مشرق نیوز سخن از به آشوب کشیده شدن آمریکا و جنگ داخلی میزدند ولی هیچ اتفاقی نیافتاد و همین تجمعات الآن آمریکا هم چه از نظر جمعیت و چه از نظر خسارت و آشوبی که به پا کرده اند، بیشتر از سال هشتاد و هشت ایران نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی