مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

میوه های گندیده امنیتی (3)

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دُمَل چِرکین عود کننده

در یادداشت قبلی (اینجا) پیرامون عملکرد افتضاح سیستم امینتی کشور سخن گفتیم، البته پیشتر از آن هم به نمونه های دیگری اشاره کرده بودیم لکن وضعیت نه تنها بهتر نشد بلکه همان وضعیت ادامه یافت.

دی ماه نود و نه خبری مبنی بر اعلان قرمز اینترپل برای چهار نفر از متهمین ترور شهید فخری زاده منتشر شد (اینجا)، ما فکر نمیکنیم آنقدر مسئولین جاهل باشند که فکر کنند اسرائیل و آمریکا مهره های خود را رها میکنند تا به دست این جماعت بیافتند!! یقیناً برای نشان دادن حمایت و پشتیبانی خود برای دیگر مهره های سوخته نشده نخواهند گذاشت دست نظام به متهمینی که از کشور خارج شده برسد مگر اینکه خودش جهل به خرج داده و مثلاً به عراق بیاید (روح الله زَم!)، تا به الآن هم که مشخص است هیچ خبری از دستگیری متهمین نشده و نخواهد شد مگر اینکه در اسرائیل یا انگلیس و فرانسه و ... عملیات انجام شود که خب ممکن نیست. سنگ تمامی که غرب برای مهره هایش گذاشت و افتضاح امنیتی نظام به اینجا ختم نشد و عامل خرابکاری نطنز هم از راه هوایی گریخت (اینجا).

اگرچه هماننده واقعه استاکس نت هیچ گاه مشخص نخواهد شد چه خساراتی به نیروگاه نطنز وارد شده است چون اصولاً مردم برای نظام جمهوری اسلامی سپر دفاعی اند و نه دخیل در حکومت ولی آنچه که مشخص است چهارمین ضربه بزرگ غرب به جمهوری اسلامی میباشد [وارد کردن قطعات آلوده زیمنس توسط خواجه پور - ترور سلیمانی - ترور فخری زاده - خرابکاری نطنز] که هیچگونه پاسخ در خوری برای آن داده نشده که غرب بخواهد عقب نشینی کند.

دقت کرده اید؟ وقتی سخن از دستگیری یک متهم در آمریکا داده میشود تماماً حرف از وضعیت بد زندان و رسیدگی و ... است (برای نمونه بنگرید به اینجا) ولی وقتی شاه مهره های جاسوسی در ایران دستگیر میشوند (نمونه بارز آن نازنین زاغری، بنگرید به اینجا و اینجا) همواره تأکید برای رعایت کامل حقوق بشر و متهمین حتی بعضاً در سطح سخنگوی قوه قضاییه برای عدم وجود شرایط بد در زندان های ایران است* و خبرگذاری ها از شرایط خوب برای متهمین امنیتی و ... سخن میگویند (برای نمونه بنگرید به اینجا)!!.

خب شما خود را بجای یک مأمور ایرانی و یک مأمور آمریکایی قرار دهید، در کدام حالت به جاسوس و عملیات خرابکارانه تشویق میشوید؟ ننگ و بدبختی برای یک حکومت از این بیشتر که نمیتواند حتی مهره های دشمن را بترساند؟، بنابراین باید پس از ترور شهید فخری زاده بازهم عملیات خرابکارانه انجام شود چون دلیلی برای عقب نشینی وجود ندارد.


* : برای نمونه به بخشی از متن سخنان سخنگوی قوه قضاییه (غلامحسین اسماعیلی) در گفت و گوی تلویزیونی مورخ اسفند نود و هشت نگاه کنید:

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره سلامت زندانیان امنیتی به ویژه افرادی همچون ضیا نبوی، ندا ناجی و نازنین زاغری اظهار داشت: در مرخصی‌های داده شده بیش از 54 هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و  در تامین بهداشت و سلامت زندانیان، اقدامات بسیار خوبی با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است. نازنین زاغری در سلامت کامل به سر می‌برد. فضاسازی‌هایی شد و دیروز هم این فرد با خانواده خود تماس داشت. یک فضاسازی‌هایی شد و وقتی خبر سلامتی منتشر می‌شود کسی این خبرها را پوشش نمی‌دهد. برخی از این افراد اصلا در بیرون از زندان هستند و در مورد یکی از آنها نیز مقدمات اعطا مرخصی فراهم شده و سلامت همه زندانیان اعم از امنیتی و غیرامنیتی برای ما اهمیت دارد. دیدن متن کامل خبر در وبسایت منبع (اینجا).

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی