مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم

قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ

مکتب رئالیسم
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چندی پیش در انتهای پست وبلاگ گفته بودم هر دولتی در جمهوری اسلامی روی کار بیاید عملکردش به پای نظام نوشته بنابراین بهیچ عنوان کاری که اکثر جبهه ارزشی انجام میدهند و سعی دارند امثال دکتر روحانی و خاتمی و دولت هایشان را جدای از نظام نشان دهند نه در عرف سیاسی قابل قبول است نه منطقی است:

هر دولتی حتی پر فساد ترین دولت زمان پهلوی هم دستاوردهای خود را داشته است، فلذا وقتی میگوییم دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی دیگر کسی نمیگوید کدام رئیس جمهور، بلکه میگویند نظام در مجموع به این دستاوردها رسیده است. البته که زمان ما با پهلوی قابل قیاس نیست و در مجموع جمهوری اسلامی شرف دارد به زمان پهلوی. در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سیاه نمایی این قشر مثلا ارزشی در حقیقت تیشه به ریشه نظام است چون نمیتوان گفت نظام دستاورد داشته ولی سه رئیس جمهورش نقش در خور توجهی نداشته باشند اتفاقاً هر دستاوردی بوده بخش اعظمش بر عهده دولت بعنوان قوه مجریه این کشور بوده و هست و خواهد بود.

رهبری نیز در سخنرانی که امروز داشت در راستای سخن من میگوید:

توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است. موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است. همه کمک کنند که رئیس‌جمهور بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد انجام بدهد. اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس‌جمهور موفق بشود این موفقیت همه ماست. اگر او در اداره کشور، در پیشبرد اقتصادی کشور، در مسائل بین‌المللی و فرهنگی کشور، موفقیت کسب کند، همه ما موفقیت کسب کردیم. پیروزی او، پیروزی همه ماست. این را باید از بن دندان باور کرد.

سخن آیت الله خامنه ای پیش از آنکه تبیین این قاعده منطقی باشد که اساساً رئیس جمهور یک کشور حکم نماینده نظام در داخل و خارج را دارد مشتی بر دهان جاهلینی هست که با وجود افتضاحات به بار آورده در حوزه اقتصاد و فرهنگ و... کشور چه در سپاه چه در دولت آیت الله رئیسی و... (حوزه هایی که مدیریتش در اختیارشان قرار داشته) لکن هنوز سعی دارند شانزده سال ریاست جمهوری افراد منتقد خود را فعالیت بیگانگان برانداز جاسوس در داخل کشور نشان دهند (حجت الاسلام خاتمی و دکتر روحانی)! جدای ازینکه هیچ سندی دال بر مدعای خود ندارند و نیز به سیستم قضایی کشور توهین میکنند (قربانی کردن قانون بخاطر مصلحت سنجی و محاکمه نکردن خائنین در نظر اینان)، زین پس در نظر داشته باشید دقیقاً دارند خطاب به رهبری با این عملکرد میگویند ساکت شو، مرحوم غلط کرد!!.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی